جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا برای عشق sms ziba eshgh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



آب و هوای دلم آنقدر بارانیست

که رخت های دلتنگی ام را

مجالی برای خشک شدن نیست

اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



مبادا مثل برگی زرد باشیم

 رفیق مردم بی درد باشیم

مزن بر عاشقان از پشت خنجر

 بیا ای دل همیشه مرد باشیم



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



شب در خم گیسوی تو عابر می شد

 با هر نفست بهار ظاهر می شد

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم

 با دیدن چشمان تو عاشق می شد



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



من و باران ، من و دریا ، من و تو

 من و شب‌بو ، من و فردا ، من و تو

دوباره عاشقی را می‌سراییم

 من و مجنون ، من و لیلا ، من و تو



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



به بند دلت نیاویز رخت خاطره ام را

گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



بجز دستت ندارم یار دیگر

 بجز آیینه بازی کار دیگر

چو بستی چشم را آیینه بشکست

 نگاهم کن فقط یک بار دیگر



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



خنده های تـــو

آرزوهـــای مـن انـد

بخــند

تا برآورده شوند



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

 باز آواره ی تنهایم کنی بندازی در چاهت



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



اگر چه عاشقی پر شور بودیم

 به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم

من و تو وصله‌ای ناجور بودیم



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



گفتم به گل زرد چرا رنگ منی

 افسرده و دلتنگ چرا مثل منی

من عاشق اویم که رنگم شده زرد

 تو عاشق کیستی که هم رنگ منی



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد