جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و رفاقتی sms ziba refaqati

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



    رفیق من صفا داره ؟ نداره
 
  صدا داره ولی ، سیما نداره

    فراوان می شود در وصف او گفت
 
   ولی این SMS ها جا نداره



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



    در خراب ترین خرابه های این دنیای خراب شده

 با خط خرابم نوشتم :

خرابتم رفیق   



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



دنیای پرنده قفس است

دنیای ماهی اقیانوس

دنیای من معرفت توست



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



    الهی تا زمین دارد حرارت

 به کام دل بماند این رفاقت



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



    یافتن میلیونها دوست معجزه نیست

معجزه تویی که بین میلیون ها دوست تکی



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



دلم باغی پر از ریحان و گل بود

به روی رود عشقت مثل پل بود

نگاهم کردی و ویران شد این دل

 مگر چشم تو از قوم مغول بود؟



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



همیشه می گفتند ترک عادت موجب مرض است

اما اینبار موجب مرگ می شود ترک عادتِ با تو بودن



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟

 عروس این چمن بودی چه می‌شد؟

چرا چون باد رفتی از کنارم؟

 همیشه مال من بودی چه می‌شد ؟



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



رها کردی چرا دست دلم را؟

 به خاک و خون کشیدی حاصلم را

مرا تو می‌کشی صدبار در روز

 ولی من دوست دارم قاتلم را



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



سراسر خواب من کابوس، کابوس

 ندارم در شبم فانوس، فانوس



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati
نظرات 2 + ارسال نظر
h یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ق.ظ

hala nake khyliam ghashang bodan biaym copy ham bokonim

love 07 جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:56 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد