جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار sms lory love funny

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﻏﻢ ﺩﯾﺮﯾﺖ ﮐﺸﺘﻤﻪ ﻫﺎﻡ ﺩ ﺧﯿﺎﻟﺖ

عزیزم که میای مردمه سی چش کالت

معنی :

غم دوریت کشت مرا من به تو فکر می کنم

عزیزم کی میای که من چشمانت را ببینم



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﻧﻪ ﺩ ﭘﯿﺮﯼ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻧﻪ ﺩ ﺟﻮﻭﻧﯽ

ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﺶ ﺑﯿﺮﻩ ﻫﻪ ﺧﻮﺕ ﺑﻤﻮﻧﯽ

معنی :

نه از پیری بمیری و نه از جوانی

همه دنیا آتش بگیرد فقط خودت بمانی



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



همه لرسو خوش او هواه

مردمونش ساده دل میمون نوازن

معنی :

همه لرستان خوش آب و هواست

مردمانش ساده دل و مهمان نوازند



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻣﻨﻪ ﻭﻟﯽ

ﯾﻪ ﻋﻤﺮﻩ ﺁﻭﺍﺭﻩ ﺗﻮﻧﻪ

معنی :

تعجب نکن این شماره من است

ولی عمریست که آواره توست



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



چی ﺍﻧﺎﺭ ﮔﻞ ﺩﺍﺭ ﻣﻪ ﺳﯿﺖ ﻫﻼﮐﻢ

ﻧﻪ ﺩﺳﻢ ﻭﺕ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﻧﻪ ﭼﻮ ﮔﻼﮐﻢ

معنی :

مانند انار زیبای و من برای تو می میرم

برای چیدنت نه دستم به تو می رسد و نه چوب دستیم



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﻫﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻪ ﺳﯿﻞ ﻣﯿﮑﻢ ﻣﯿﺎﯾﯽ ﻭ ﻭﯾﺮﻡ

ﻧﺎﻭﻧﻢ ﮐﻪ ﻏﺶ ﺑﮑﻢ ﯾﺎ ﺳﯿﺖ ﺑﻤﯿﺮﻡ

معنی :

هر طرف که نگاه می کنم تو را می بینم

نمی دانم غش کنم یا برایت بمیرم



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﺗﻤﻮﻡ ﻟﺮﺳﻮﻥ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻡ

ﻫﻤﻪ ﺭﻓﯿﻘﻮﻥ ﮔﻦ ﻭ ﺧﻮ ﮐﺮﺩﻡ

ﻫﻤﻪ یک و یک ﺟﺎ ﺧﻮﺷﻮﻥ ﺩﺍﺭﻥ

ﻭﻟﯽ ﻫﯿﭻ ﮐﻤﺸﻮ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺗﻮﻥ ﻧﺎﺭﻥ

معنی :

تمام لرستان را گشتم

و تمام رفیق های بدم را خوب کردم

ولی هیچ کدامشان مرام و خوبیشان مثل تو نبود



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﺗﺶ ﻧﯿﺎﯾﯽ ﮐﻨﺞ ﺩﻟﻢ ﺳﯽ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ

ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﮐﻪ ﺳﯿﻞ ﻣﯿﮑﻢ ﺗﻮ ﻭﺍﻡ ﺩﯾﺎﺭﯼ

ﺍﮔﺮ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﻫﻨﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻡ ﺑﻤﻮﻧﯽ

ﺍﮔﺮ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﻮﯾﯽ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﻣﻮﻧم

معنی :

آتیش زدی به قلبم واسه یادگاری

هرکجا نگاه می کنم توجلومی

اگرصدسال دیگه ازم دور بمونی

اگر یادم نباشی باز به یادتم



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﭼﻨﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﺧﯿﺎﻟﺶ ﺩ ﺳﺮﺕ ﺑﺎ

ﺭﻩ ﺩﯾﺮ ﻭ ﺩﺭﺍﺯﯼ ﺩ ﻭﺭﺕ ﺑﺎ

معنی :

چقدر سخته که فکر تو در یادم باشد

و راه دوری بین من و تو باشد



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﺍﮔﺮ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﻫﻨﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻡ ﺑﻤﻮﻧﯽ

ﺍﮔﺮ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﻮﯾﯽ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻢ

معنی :

اگر صد سال دیگر ازم دور باشی

اگر یادم نکنی ولی تو در یادم می مانی



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﺩﻟﻢ ﺳﯽ ﺩﻭﺱ ﺩﯾﺮﯼ ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭﻩ

ﺷﻮ ﻭ ﺭﻭﺯﻡ ﺗﻤﻮﻣﺶ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﻩ

ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻢ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺯﯾﺘﺮ ﺑﯿﻨﻤﺶ

ﮐﻪ ﺩﻭﻧﻢ ﺩﺭﺩ ﺩﯾﺮﯼ ﭼﺎﺭﻩ ﻧﺎﺭﻩ

معنی :

دلم برای تو ای دوست بی قراره

شب و روز دارم انتظارتو می کشم

دعا میکنم که زود تر از تو بمیرم

که میدونم درد دوری سخت تر از مردنه



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny



ﻧﻔﺲ ﺑﺎﺩ ﺻﺒﺎ ﺳﯽ ﺧﻮﻡ ﻭ ﺧﻮﺕ

ﺧﻮﺷﯽ ﻭ ﮔﺸﺖ ﻭ ﺻﻔﺎ ﺳﯽ ﺧﻮﻡ ﻭ ﺧﻮﺕ

ﺑﺪﯼ ﻭ ﺭﻧﺞ ﻭ ﻋﺰﺍ ﺳﯽ ﺩﺷﻤﻨﺖ

ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺧﺪﺍ ﺳﯽ ﺧﻮﻡ ﻭ ﺧﻮﺕ

معنی :

نفس باد صبا برای من تو خوش باشی

تمام رنج بدی برای دشمنانت

و تمام روزهای خوب برای من و تو



اس ام اس لری عاشقانه و خنده دار
sms lory love funny
نظرات 3 + ارسال نظر
تانریلا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ

BARAN پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ق.ظ

LIKE

ویدا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ب.ظ

زیبا بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد