جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام sms sokhanan mofid aeme



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



امام حسن عسگری (ع)

چه زشت است برای مؤمن

 دلبستگی به چیزی که او را خوار می کند



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



رسول اکرم (ص)

پایه های کفر چهار چیز است :

میل و خواهش ، ترس و بیم ، ناخشنودی و خشم



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



امام باقر (ع)

پشیمانی از گناهان برای توبه کفایت می کند



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



امام علی (ع)

صبر کلید رسیدن است

و کامیابی سرانجام کسی که صبر می‌کند



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



امام صادق (ع)

از خدا بترسید و کسی از شما بر دیگری حسد نوَرزد



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



امام صادق (ع)

بردباری به عنوان یاری کننده کافی است و فرمودند :

اگر بردبار نیستی خود را به برداباری وادار



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



امام باقر (ع)

با هوای نفسانی خود مبارزه کن

همانگونه که با دشمنت مبارزه می کنی



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



امام مهدی (عج)

من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme



از حضرت فاطمه زهرا (س)

روایت شده که رسول خدا فرمودند :

امام همچون کعبه است که باید به سویش روند

نه آنکه منتظر باشند تا او به سوی آنها بیاید



اس ام اس سخنان مفید از ائمه علیه السلام
sms sokhanan mofid aeme
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد