جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام sms ahadis imaman


اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام

sms ahadis imaman



امام صادق (ع)

هیچ تنگنا و گشایشی نیست

مگر آنکه مشیت و قضا و امتحان الهی در آن نهفته است



اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman



رسول اکرم (ص)

کشته شدن حسین

 آتشی در دل مومنان در انداخته است

 که هرگز سرد نخواهد شد



اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman



امام صادق (ع)

کسی که خدا خیر خواه او باشد

محبّت حسین و شوق زیارتش را در دل او می اندازد



اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman




امام علی (ع)

قلب شخص نادان در زبان اوست

و زبان شخص خردمند در قلب اوستی



اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman



امام صادق (ع)

خداوند عزوجل فرمود هرگاه کسی که مرا می شناسد نافرمانی ام کند

کسی را که مرا نمی شناسد بر او مسلّط می گردانم



اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman



امام علی (ع)

سخت ترین گناهان

گناهی است که انجام دهنده ی آن

آن را ناچیز بشمارد



اس ام اساس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman



امام موسی کاظم (ع)

هر که پدر و مادر را اندوهگین کند آنان را ناسپاسی کرده



اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman



رسول اکرم (ص)

اهل بیت من چون کشتی نوح‌اند

هر که بر آن نشیند نجات یابد و آنکه از آن تخلف کند هلاک گردد



اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman



امام علی (ع)

همانا پشیمانی از بدی آدمی را به سوی ترکِ بدی فرا می خواند



اس ام اس احادیث زیبای امامان علیه السلام
sms ahadis imaman
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد