جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار فانتزی sms funny fantezi

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi



یکی از فانتزیم اینه

چندسال دیگه تو اوجِ فانتزی گفتن فانتزی رو ببوسم بذارم کنار

عرصه رو واسه جوونترا باز بذارم

برم یه گوشه بشینم فقط فانتزی ها رو نقد و بررسی کنم

 نقاط ضعف و قوتشون رو بهشون گوش زد کنم

طرفدارها هم لقب استاد بزرگ فانتزی رو بهم بدن

 بعد بیان بغلم کنن و بندازنم بالا

 همین که انداختن بالا برم سمت افق محو بشم



اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi



یکی از فانتزیام اینه که بابام بفهمه سیگـــار می کشم

بعد بیاد بزنه تو گوشم

بگه کصافــط چرا سیگار میکشی؟برو آب پرتغال بخور

منم بگم ترجیح میدم سیگاری رو بکشم

 که صادقانه روش نوشته: سرطان زا

 تا آبمیوه ای رو بخورم که روش به دروغ نوشته: 100% طبیعی

بعد بابام اشک تو چشماش جمع بشه

منم یه لبخند نرمی بزنمو تو دود سیگارم برم محو بشم



اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi



یکى از فانتزیام اینه که

برم سر کلاس هندسه

 بگم: سر زنگ هندسه میگم این درسا بسه

 کاشکى این زنگ بخوره دل به دلدار برسه

 بعد استاد از کلاس حذفم کنه

 همین که دارم از کلاس میرم تو افق محو شم بگم:

خوب دست منو خوندى منو بدجورى سوزوند

ى منو مثه یه برده کجا ها که نکشوندى



اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi



افت تحصیلی پیدا کرده اید ؟

مشروط می شوید؟

هی زرتو زرت شکست عشقی میخورید ؟

ترشیده اید؟
.
.
.
.
.
به افق بپیوندید ما محوتان میکنیم

محوستان شریف !

با مجوز رسمی از  افق



اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi



یکی از فانتزیام اینه :

یه روز برم استادیوم بعد برم قاطی تماشاگرایه تیم حریف بشینم

 بعد وقتی که تیمم گل زد شروع کنم به دست زدنو شادی کردن

 و بعدشم زیر مشت ولگد محو بشم



اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi



یکی دیگه از فانتزیام اینه که متاهل بشم

حسرت دوره ی مجردیمو بخورم و بسوزمو بسازم



اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi



یکی از فانتزی هام اینه که سوار یه ماشین بشم

بگم آقا اون ماشین جلویی رو تعقیب کن

بعد یارو هم بگه : برو گم شو پایین بابا ، ما دنبال شر نمی گردیم

هیچی دیگه منم پیاده شم برم !



اس ام اس خنده دار فانتزی
sms funny fantezi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد