جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا sms tavalod ziba love

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



امید سال های از دست رفته ام

 امید روزهای بی کسی ام

 تولدت هر سال بی تو آغازی است

 برای عاشق تر ماندنم

 بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن می گیرم

 و ساده می گویم حس بودن دوباره ات مبارک!



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



میلادت ای دوست مبارک باشد

 پیوسته دلت شاد سعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد

 راهـت سپید راه عــدالـت باشد

چـــشـــم شــادی نگارت باشد

 ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد

میلادت ای دوست مبارک باشد

دلـشاد ازین اهل جماعت باشد



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

 و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است ...



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



با من باشی دوست دارم

 تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

 هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است

 در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک ...



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غزل به ترنم، نشسته باد

تولد تو مبارک، بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



آرزو می کردم که درجشن میلادت

 تک ستاره آسمان چشمانت باشم

 تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت!

تولدت مبارک …



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



تو هیچی کم نداری

 برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



عزیزم منت بر سر تقویم نهادی!

امروز را سرافراز کردی

 و باقی روزها را در حسرت گذاشتی

تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



روز تولد تو  روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه  بر این دل بیابان

روز تولد تو  گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



امروز روز توست، روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love



تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو



اس ام اس تولد عاشقانه و زیبا
sms tavalod ziba love
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد