جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبای روز sms ziba rooz

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



اونی که تنهات میزاره و میره

وقتی برگرده تنها لایق یک کلمس

هررررری



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



اگه کسی بهت گفت دوستت دارم

آروم بغلش کن، نازش کن

 سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو

اونجایی که تو درس می خوندی ما مدیر مدرسه بودیم!



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



مورچه ای را مسخره می کردم

 که عاشق تفاله چای شده است

فراموش کردم که زمانی خودم عاشق آشغالی بودم

 که فکر می کردم آدم است



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



عمرى ساقى بودم ودلم میخانه ى هانیه

سقفش ریخت شدم خراب هانیه

دیوارش ماند شدم تکیه گاه هانیه

حالا دیوار هم ریخت شدم خاک پاى هانیه



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



گفت دیوانه وار دوستت دارم

 ولی من چه ساده بودم

که نفهمیدم به دیوانه اعتباری نیست



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



انتخاب واحد دنیا را که خودت برایمان انجام دادی

 کاش لااقل سیستم حذف و اضافه ای نازل میکردی

 خیلی از واحد ها را باید حذف کنم



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



مــــــــــــــــــن و تــــــــــــــــــو هــرگز دوریمان معناندارد

چون تودرقلب منی



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



من قصه با تو بودن را تا ابد اینگونه آغاز می کنم

 یکی بود....

 هنوزم هست



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



هرچه دلم راخالى می کنم

 باز پر می شود

عجب برکتى دارد دلتنگیت



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



اونایی که برام می مردن

 الان کجان که برم واسشون یه فاتحه بخونم؟



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



به تاوان کدامین جرم،تنم سنگ بلا خورده

 سکوتم حرفها دارد،ببین درمن خوشی مرده

ببین إی خوب دیروزی،کجا بودم کجا هستم

توکه همدرد من بودی، ببین باغم چه بشکستم

 چه ها گفتند ونشنیدم، بدی کردند و بخشیدم

 زتیغ گریه أشکم ریخت، ولی با درد خندیدم



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz



عقاب همیشه تنهاست!

این لاشخور ها هستند که همیشه باهم اند...



اس ام اس زیبای روز
sms ziba rooz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد