جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ناب و شیک sms nab shik

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک

هر که از دیده مان رفت ز خاطر ببریم

یا که چون فصل خزان آمد وگل رفت به خواب

دل به عشق دگری داده ز آنجا برویم

وسعت دیده ما خاک قدم های تو بود

خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



دل‌ من محکمه ایست که به من می‌گوید:

همه را دوست بدا ر، به همه خوبی‌ کن، و اگر بد دیدی

دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



کاش دستی بود و دستم می گرفت

انتقام از نفس پستم می گرفت



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

وگـــر نه روز فراق تـــو مردن آســـان بود



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد؟

ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



بی درد وا نشد دل غفلت گرفته‌ام

قفلی که زنگ بست

 شکستن کلید اوست



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت

کِی شود پیش قدم های تو اسفند شوم ؟



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت

باید خیلی از حرفارو توی دلت نگه داری

تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق

مگه نه رفیق … ؟



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



این ساحل خسته را تو پیدا کردی

این موج نشسته را تو برپا کردی

من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق

مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم …

یک بار از دیار …

یک بار از یاد…

یک بار از دل …

و یک بار از دست …



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik



فرقـی نمـی کند بگویم و بدانـی …

یا نگویم و بدانـی..

فاصله دورت نمی کند …

در خوب ترین جای جهان جا داری …

جایـی که دست هیچ کسی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم…



اس ام اس ناب و شیک
sms nab shik
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد