جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و ناب sms ziba nab

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



قلبم را عصب کشی کرده ام

دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی آغوشی می تپد



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟

قلبشو رو پیش میده

 جونشم ماه به ماه !



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



خدایا

 کسی را که قسمت کس دیگریست

 سر راهمان قرار نده

تا شب های دلتنگیش برای ما باشد

 و روزهای خوشش برای دیگری



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



دلم برای کسی تنگ است که گمان می کردم

می آید ، می ماند و به تنهائیم پایان می دهد

آمد ، رفت ، و به زندگی ام پایان داد



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



از حساب و کتاب بازار عشق هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هر بار که تو بی دلیل ترکم می کنی من بدهکارت می شوم ؟



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



منو به دست من بکش ، به نامٍ من گناه کن

 اگر من اشتباهتم همیشه اشتباه کن

هنوز می پرستمت ، هنوز ماه من تویی

هنوز موئمنم ببین ، تنها گناه من تویی



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



دور شدم از تو دلم شور زد

ساز دلم نغمه ی ناجور زد

آه از آن چشم که با یک نظر

 بال و پرم را گره کور زد !



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



حرف هایم را تعبیر می کنی ، سکوتم را تفسیر

دیروزم را فراموش ، فردایم را پیشگویی

به نبودنم مشکوکی ، در بودنم مردد

 از هیچ گلایه می سازی ، از همه چیز بهانه

من  کجای این نمایشم ؟



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab



هر کس که از راهی رسید

بی دریغ

تکه ای از قلب ما

کند و برید



اس ام اس زیبا و ناب
sms ziba nab
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد