جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نا امیدی و غمدار sms na omidi qamdar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



زندگی در حال بارگیری است ، لطفا صبر کنید …

سرعت خوشبختی بسیار کم است …

تا زندگی ات لود شود … عمرت تمام شده …



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



گذشته که حالم را گرفته است !

آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !

و حال هم حالم را به هم میزند

چه زندگی شیرینی!…



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



ناامیدی اولین قدمی است

که شخص به سوی گور برمی دارد



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی !

وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه !

وقتی دلت خواست از غصه بشکنه

 به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته !



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



از پروژکتورهای روز و شب

 از سکانس های تکراری زمین

 خسته ام !



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



دیشب خسته تر از هر روز بودم …

کاش میشد گوشه ای می نوشتم

خدایا خیلی خسته ام

 فردا صبح بیدارم نکن



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



قلبم یک خط در میان می زند….زود نیست؟

دست هر پیر زنی را گرفتم …گفته…”پیر شی مادر”…

خدایا نکند در جوانی پیر شدم …..



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



هر کس جای من بود ، می برید

اما من هنوز می دوزم ، چشم به امید …



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلـی … !

کاش میشد آخر اسمــت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی … !

کاش میشـــــــد فریاد بزنم : “ پایــــــان ”

دلم خیـــــــلی گرفته اســـت

اینجا نمیتـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد …

آدمهـــا از دور دوست داشتــــنی ترنــــد … !



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar



سالهاست که …

در لایه های نابود اینگونه زیستنی

می گردم و .. می گردم

تو را و خودم را بیگناه گم کرده ام

در خویشتنی که هر گز خوش نبود

چقدر دلم برای خواستن تنگ می شد

تا اینکه دریافتم  این زندگی نه تویی نه من

ما گم شده ایم

در نا کجا آباد خود ساخته ای که نشانی ندارد



اس ام اس نا امیدی و غمدار
sms na omidi qamdar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد