جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی توپ sms ehsasi toop

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



از تنهایی گریزی نیست

بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند

 نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را

 دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست

اگر برف بیاید هست

اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من

اگر تو باشی هستم

اگر نباشی ....



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



یادته بهم گفتی:

 چطور میشه تو خاطر تو موندگار شد؟

 گفتم: یا دلم را بدست بیار یا اونو بشکن

ولی نمیدونم چرا دومی را انتخاب کردی!

 واقعا چرا؟



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



معلممان می گفت:

زیر کلماتی که نمیدانید خط بکشید

حالا بعد از این همه سال

این همه عمر

این همه کتاب

به زیر همه دنیا خط می کشم...



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم

من و تو

دو نفریم

دلتنگتر می شوم برای تو



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



تویی که درد و داغ را می فهمی

قدر این اعجاز همراهم باش :

این روز ها تراژدی مجسّمم...



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



با عطری که تو هدیه داده ای

به دنیا ثابت خواهم کرد

که نه جدایی در راه است

و نه قلب هایمان سرد خواهد شد!



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



به کـســی کــه دلـش تنــگـ نمـیشــه نگیـــد :

دلــــم بـــرات تنـــگه

پــاســـخ همیشــه یا لبـخنــد استـــ

یـــــا تــو لطـفـــ داری



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop



آنقدر سپید بـــــودی

که احساس می کردم ماه شــــــــــده ای

ای کاش آبـــــــــــی بودی

مانند آسمـــــــــــان

آنوقت تا آخر عمر سر بـه هوایت می شــــــدم



اس ام اس احساسی توپ
sms ehsasi toop
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد