جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مفید و آموزنده sms mofid amuzande

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



بزرگمهر :

دانای روشندل کسی است

 که به فرمان دیو از راه یزدان پاک جهان آفرین برنگردد



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



لوگان پیرسال اسمیت :

در زندگی باید دو عامل را هدف زندگی قرار داد :

    رسیدن به آنچه که می خواهی
  
 لذت بردن از آن



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



کریم خان زند :

کاش نادر شاه همچنان زنده بود و می توانستم

 در رکابش برای سربلندی ایران شمشیر بزنم



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



 سه نه ک :

صرفه جویی بخودی خود هنر و منبع درآمد است



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



جبران خلیل جبران :

رنجدیده !

 اگر بکوشی تا چیزی از مال خویش

 را به مردم بذل کنی بی تردید رستگاری



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



ارد بزرگ :

کارمندان نابکار از دزدان و آشوبگران

 بیشتر به کشور آسیب می رسانند



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



مارک تواین

از دواج قرارداد دونفره ای است که در همه دنیا اعتبار دارد



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



فردریش نیچه :

باید بر فریب حواس خود پیروز شویم



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



ارسطا طالیس :

حکیمان مال را از برای آن دارند که محتاج لئیمان نگردند



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande



ارد بزرگ :

آدم های بزرگ به خوشی های کوتاه هنگام تن نمی دهند



اس ام اس مفید و آموزنده
sms mofid amuzande
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد