جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شاخ فلسفی sms falsafi

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



کریستین :

برای‌ ازدواج‌ کردن‌، بیش‌ از جنگ‌ رفتن‌، شجاعت‌ لازم‌ است‌



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



خواجه نصرالدین توسی :

اگر ایلخانان به تاریخ بها می دادند

و از آن عبرت می گرفتند

 هیچ گاه به ایران نمی آمدند

و به این سرنوشت شوم گرفتار نمی شدند



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



بزرگمهر :

چون به کسی اجازه دادی که در حضورتو سخن بگوید

بر او درشتی و تندی مکن و بمان تا سخنش را به پایان برد



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



اُرد بزرگ :

مردمان توانمند در خواب نیز رهسپار جاده پیشرفتند



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



فردریش نیچه :

جهان هیولای انرژیست که آغاز و پایان ندارد

 وتنها خود را دگرگون می سازد



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



آلن لاکین :

برنامه ریزی آوردن آینده به زمان حال است

 تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



اُرد بزرگ :

مردانی که بیشتر از حقوق و هنجار زنان پشتیبانی می کنند

 خود بیشتر از دیگران به نهاد زن می تازند



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



مولیر :

مانند آسمان بخشنده

و مانند زمین افتاده باش

 رمز زندگی همین است



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



ژول ورن :

هر وقت خواستی در کار کسی شیطنت کنی

 اول خودت را به جای او بگذار



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi



اُرد بزرگ :

دشمن ابزار نابود ساختن آدمی را

در درون سرای او جست و جو می کند



اس ام اس شاخ فلسفی
sms falsafi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد