جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس توپ عاشقانه sms toop asheghaneh

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



حالم خوب است!

فقط دلم کمی نه،

زیــــــاد بهانه ات را میگیرد...!



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



آنـقدر عرض کوچه را در انـتظـارت قـدم زدم

که یـادم رفت کدام سمـت کوچه بـن بست است

حالـا دیگر از هر طـرف بیایـی فرقی نمی کند

غـریـبـه ای. . .



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



مرا نبوسید و رفت

ولی این رژ لب روی گونه ام

اثر کدامین لب است ؟

تازه فهمیدم !

باز هم خوابش را دیدم

داغیه بوسه اش را در خواب حس کردم



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



وقتی احساسم با تو حرف نمی‌زند

بدان که در پشت این سکوت

دنیایی حرف نهفته است

تنها کسی آن را می‌فهمد که

راز بغض های شکسته در گلو را بداند...



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



زیر باران عشق باید ماند تا غبار تنهایی را شست

 نمی دانم زیر کدامین باران ایستاده ام که اینگونه تنها ولی خیس بارانم .



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



تکیه نکن بر عصای تنهایی ات

 شانه هایم را خدا برای تو آفریده



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



دلم که گرفته باشد با صدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم

 چه برسد به مرور خاطرات با هم بودنمان .



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



پیر می شود آدم وقتی عزیزش را صدا می کند و عزیزم نمی شنود .



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh



کوه کندن فرهاد نه کاریست شگفت

 شور شیرین به سر هرکه فتد کوه کن است



اس ام اس توپ عاشقانه
sms toop asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد