جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شوفری sms shooferi

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شوفری
sms shooferi



رادیاتور عشق من ازبهر تو آمد به جوش

گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم



اس ام اس شوفری
sms shooferi



تو هم قشنگی آمو



اس ام اس شوفری
sms shooferi



کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت



اس ام اس شوفری
sms shooferi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس شوفری
sms shooferi



سر پایینی برنده

سر بالایی شرمنده



اس ام اس شوفری
sms shooferi



داداش مرگ من یواش



اس ام اس شوفری
sms shooferi



کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت



اس ام اس شوفری
sms shooferi



تند رفتن که نشد مردی

چشم انتظارم که برگردی



اس ام اس شوفری
sms shooferi



یا اقدس

یا هیچکس



اس ام اس شوفری
sms shooferi



زندگی نگه دار پیاده می شم

آی بی وفا کجا میری

اونطرفی که ورود ممنوعه



اس ام اس شوفری
sms shooferi



زندگی بر خلاف آرزوهایم گذشت



اس ام اس شوفری
sms shooferi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد