جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پشت ماشینی باحال sms posht mashini

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



بوق نزن ژیان ، میخورمتا



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد و گفت من بی سوادم



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



پشت یه ژیان هم نوشته بود

جد زانتیا



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



شتاب مکن، مقصد خاک است



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم

بنازم مطربان را که خلق را مسرور میخواهند!



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



گلگیرم ولی گل نمیگیرم!



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



نوکرتم ننه!



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



یه بار پریدی موتوری دو بارپریدی موتوری آخر می افتی موتوری!



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini



لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن



اس ام اس پشت ماشینی باحال
sms posht mashini
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد