جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا sms sangin shakh faz bala

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



همه بـدهی هایم را هم که صاف کنم

 بــه دل خــود مدیون می مانم

برای تمام دلم می خواست های بی جواب مانده اش



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



در زمانه ای که دروغ و واقعیت دستشان در یه کاسه است

چگونه می توان عاشقانه های واقعی را پیدا کرد ؟

دلم عاشقانه می خواهد



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



بغض ها را گاهى باید قورت داد

عاشقانه ها را از پنجره تف کرد

و درها را به روى همه بست

گاهى هیچ کس ارزش دچار شدن را ندارد …



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



اگر حرف وزن نداره

پس چه جوری کمر آدم رو می شکنه ؟



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



زیادی که خودتو دست پایین بگیری

می افتی زیر پای کسی

 که یه روز به اوج رسوندیش



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



وقتی عشق واقعی وجود نداره

بهتره آدم عاشقانه هاشو چال کنه

یه دست سیمانم روش بکشه

که اگر خودش هم خواست

دیگه نتونه وارد بازی یه عشق دروغی شه



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست

ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ

ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ

 ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



آن گاه که در کنار تو بود

فرشته اش می خواندی

حالا که در کنار دیگریست  فـ ـ ـاحـ ـ ـ ـشـ ــ ـه

تف به تو



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



از روی کینه نیست اگر خنجر به قلبت می زنند

این مردمان به شرط چاقو دل می برند



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala



در این زمانه

آدم ها حتی حوصله ندارند

به حرف های سر زبانی یکدیگر گوش دهند

چه برسد به اینکه بخواهند سطر سطر روح  تو را بخوانند

در واژه نامـه ی مجـازی



اس ام اس سنگین شاخ و فاز بالا
sms sangin shakh faz bala
نظرات 1 + ارسال نظر
del shekasteh پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:10 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد