جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تفکری جملات sms tafakori jomlat

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



حواسم که پرت شد ، شیشه همسایه شکست.



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



وقتی یادم رفت باهاش خداحافظی کردم



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



یه نفر دلشو می بازه ، مربی اش رو از کار برکنار می کنه.



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat






اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



عاشق آدم دروغگویی هستم

که چشمان راستگویش جبران دروغگویی هایش را می کند



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



قطرات اشکم را به تساوی میان چشم هایم تقسیم کردم



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



برای اینکه قطرات اشکم را با دانه های باران اشتباه نکنم

در روزهای بارانی اشک نمی ریزم

مرحوم پرویز شاپور



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



شیر فکرم را باز کردم و گلدان شمعدانی را از فکرم سیراب نمودم

مرحوم پرویز شاپور



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



با دسته گل به استقبال میکروبی که تازه وارد بدنم شده بود شتافتم

مرحوم پرویز شاپور



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



از وقتی گیاهخوار شده ام به جای خون در عروقم کلروفیل جریان دارد

مرحوم پرویز شاپور



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



فلسفه به وجود آمدن شب فقط به خاطر این است

 که ما بتوانیم روزها را شماره کنیم

مرحوم پرویز شاپور



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



برای اینکه صدای قلبم ناراحتم نکند

شب ها آن را خارج از قفسه سینه ام می گذارم

مرحوم پرویز شاپور



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat



تمام حشراتی را که برای تغذیه از جسدم وارد گورم شده بودند بلعیدم

مرحوم پرویز شاپور



اس ام اس تفکری جملات
sms tafakori jomlat
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد