جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تغییر معنی کلمات sms taghire kalamat

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



نیش هیچ عقربی کشنده تر از عقربه های ساعت نیست



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



از وقتی دندان شیری ام افتاده نمی توانم شیر بخورم



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



شیب جاده با فلفل تند شد



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



پیراهنی که عزا گرفته بود از غصه سیاه شد



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



انجیر از قیمت خود تعجب کرد و خشک شد



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



وقتی صدایم را بلند می کنم

 کمر سکوتم رگ به رگ می شود



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



گل میخک با دیدن چکش پژمرد



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



جاده ی متروک دیر گاهیست مقصد را از یاد برده است



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



وقتی پایم پیچ خورد خفه شد



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



آبشار در اوج زیبایی سقوط می کند



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



عمری در قطار زندگی محکوم به پیاده روی بودم



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



سر حرف را که می بندی، سر سکوت باز می شود



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



گاهی برای خودت هم دستی تکان بده



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat



باران به سقوطش می گرید



اس ام اس تغییر معنی کلمات
sms taghire kalamat
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد