جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال sms pa na pa khandehdar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینی م

مامان بزرگم میگه بینیت خون اومده؟

پ نه دیدم از دماغم داره هوا میاد

گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم که بادم خالی نشه



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



رفتم مغازه میگم cd دارید؟

میگه خام؟

پ ن پ تنوری باشه با قارچ و پنیر



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



میگه شما تو خونه همش سه تا بچه این؟

پ ن پ بابام مارو نمونه زده اگه مقرون به صرفه بودیم

ایشالله خط تولید انبوه رو راه اندازی بکنه



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



رفتم داروخونه میگم باند دارین؟

می گه باند پانسمان زخم؟

پ نه پ باند فرودگاه فقط بی زحمت سه لاینه باشه



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت

همسایمون می گه به سلامتی تشریف می برید مسافرت؟

پ ن پ ماشینمون بی تابی می کنه اومدیم پیشش زندگی کنیم تنها نباشه



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



بابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین

تازه می پرسه خورد به دستت؟

پ ن پ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم

دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم عجب گلی بود



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم

یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید

دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟

پ ن پ برد انتی ویروس نصب کنه برام



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



به داداشم میگم سر رات داری میای یه لیوان ابم بیار

بهم می گه تشنته ؟

پ ن پ من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



رفتم مرغ فروشی به فروشنده می گم بال دارین

میگه بال مرغ؟

پ ن پ بال هواپیما چند تا کوچه پایین تر سقوط کردیم می خوام درستش کنم



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن

دختره گوشی رو برداشته ، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید ؟

میگه واسه عکس گرفتن ؟

پ ن پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم

بعد می خنده میگه 6 وقت داریم

بهش میگم قبل از 6 هم کسی نوبت داره ؟

پ ن پ امروز رو کلا واسه همسر آیندم خالی کردم



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar



مانتوش بیشتر شبیه جلیقه آرایششم که شبیه جن شده

موهاشم مثل آنشلی قرمز کرده و باید با میکروسکوپ روسریشو دید

می گه به نظرت برم بیرون گشت ارشاد می گیرم ؟

پ ن پ می برنت صدا و سیما تو برنامه‌ی زلال احکام به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی



اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال
sms pa na pa khandehdar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد