جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری و ضایع کردن sms sare kari o zaye

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



در چشم هایت نگاه کردم

تمام زیبایی های آفرینش خدا را دیدم

جو نگیردت بابا تو چشمات خودمو دیدم



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



اگر مردونگی مرده

 اگه رفاقت ها رنگ باخته

 اگه عشق دیگه معنایی نداره

 اگه دنیا پر از نامردیه

 اگه آرامش نیست

به تو چه تو که نه مرد بودی نه رفیق



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



ازت چنین انتظاری نداشتم که همچنین کاری کنی

نه تنها من بلکه خانواده خودت هم از این کارت ناراحت شدن

 نمیخوام بگم ولی مجبورم بگم

بخدا اگه یه دفعه دیگه فقط یه دفعه دیگه بشنوم

که اینجورکاری رو کردی شاید مجبوربشم

یه جور دیگه رفتارکنم اصلأ چه دلیلی داشت تو این کاروکنی؟

 روشن گذاشتن لامپ اونم تو اوج مصرف برق‎‎



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



بلند شو
فریاد بزن  جیغ بکش  خودتو بزن موهات رو بکش و ...

خلاصه یه جوری خوشحالیت رو از اینکه برات sms زدم نشون بده



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



سه روش فرشته شدن:

‏۱···
۲···
۳···

چیه؟

تو آدم شو فرشته شدنت پیشکش



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



یه روز

هاهاهاها

یه مردی

هاهاهاها

یه مردی میره

هاهاهاها

بقیشو بعد میگم

 الان خندم می گیره



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



قدقدقدا قدقدقدا قدقدقدا قدقدقدا

افرین همینطوری ادامه بدی

 فردا تخم میکنی



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



میدونستی وقتی می خندی خیلی زیبا میشی؟
·
·
·
·
·
تو یکی نیشت و ببند فایده نداره



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



اتل متل توتوله

حال خرم چجوره

اینو بخون یادم کن

جفتک بزن شادم کن



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye



میدونی قیمت کاسه مسی چنده؟

 نمیدونی؟

 اشکالی نداره از یه گدای دیگه می پرسم



اس ام اس سرکاری و ضایع کردن
sms sare kari o zaye
نظرات 1 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

بدک نبودممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد