جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید روز sms jadide rooz

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



آنقدربغض هایم راقورت دادم وخندیدم

 که خودم هم باورم شد که چیزی نیست



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



خدایا .... خیلی ها دلمو شکستند...دیگه تحمل ندارم ...

شب بیا با هم بریم سراغشون....من نشونت میدم....

تو ببخششون...



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



عشقم بهم گفت آرزو دارم واسم دعا کنی

 شب و روز با چشم گریون دعایش کردم

نمی دانستم آرزوش فراموش کردن منه



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



موهایش سفیدشد..

.کودکی ک یواشکی خوانده بود دفتر خاطراتم را...



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



آینده ای بساز

 که گذشته ات درجلویش زانو بزند



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



توی ذهنم یه دنیا برات حرف دارم

 ولی توی دلم ی جمله بیشتر نیست

 دوست دارم



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



بهانه گیر و زبان نفهم...

 دلم را می گویم..

آخر تو را الان از کجا برایش بیاورم



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



می گم : این دل...
این واژه ى بی نقطه

 گاه به وسعت یک دریا برایت تنگ مى شود



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



از روزی می ترسم

که وقتی بهم میگه
دوستت دارم یاد تو بیفتم



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم

بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم

آشنا باهمه ى پنجره هاى شهرم

چون تو را پشت همین پنجره ها گم کردم



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



دلتنگی دردیه که شب و روز نمی شناسه

شرمنده اگه بدم وقع دلتنگت شدم



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



به هر قیمتى پادشاه باش

 حتى اگر قلمروت به اندازه عرض شانه هایت باشد



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



قلبم را به کفش هایت می دوزم

تا با هر قدم که دورتر می روی

زخمی تازه بردارد



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد