جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دقت کردین طنز sms deqat kardin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin



دقت کردین ده درصد آخر باتری گوشی چه با برکته !



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin



دقت کردین تو مدرسه و دانشگاه همیشه کلاسای دیگه زودتر از کلاسی

که ما توشیم تعطیل میشن؟



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin



دقت کردین هرکی پراید داره میخواد بفروشه ۲۰۶ بگیره !



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin



تا حالا دقت کردین دخترا بعد ۴سال دوره کارشناسی هرچی نشن

یه آرایشگر خوب میشن حداقل ؟



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin



تا حالا دقت کردین وقتی یک چdز خنده دار میگی یهو چند نفر با هم میخندن

بعدش میفهمی اونا به چیز دیگه خندیدت نه به تو ؟



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin



تا حالا دقت کردین دخترا بعد ۴سال دوره کارشناسی

هرچی نشن یه آرایشگر خوب میشن حداقل ؟!!



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin



تا حالا دقت کردین وقتی تصمیم میگیرین برین آرایشگاه

موهاتون چه قشنگ حالت میگیره ؟



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin



دقّت کردین هر از گاهی که حوصله ندارین

یه آهنگ شاد تو سرتون واسه خودش Play میشه ؟

دست بردار هم نیست !



اس ام اس دقت کردین طنز
sms deqat kardin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد