جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس با موضوع خداوند متعال sms ba mozooe khoda

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda



اگر تو بخواهی

 تا صبح صدایت می زنم

ای خدا ای خدا ای خدا ای خدا



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda



ای خدا

ای خدا چه کلام زیبائی!

به یاد دارم که شخصی در مسجدی بود

 آنقدر این کلمه را تکرارمی کرد که اسمش را گذاشته بودند ( ای خدا )

و شنیدم بعضی افراد ، وقتی فرصت خلوتی پیدا میکنند ، ذکر ( ای خدا ) میگیرند



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda



شخصی بود که وقتی در دشت و بیابانی خلوت میرسید

فریاد میزد : ای خدا

نمیدانم از خدا چه میخواست !



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda



ذکرپروردگار ، برای همه انسانهای خاکی ، نیازی بی جایگزین است

مگر میشود بدون پشت و پناه زندگی کرد ؟



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda



و مگر در این عالم ، با این همه پستی و بلندی که دارد

پناهی جز خدا میماند که هرکه جز اوست ، ناقص است و خود محتاج . . .



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda



و ( ای خدا ) خالصانه ترین کلام بیچارگان !



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda



ای خدا

کمکم کن ، به من مدد بده که با تو حرف بزنم

 خالصانه با تو صحبت کنم ، و در همه کارها از تو یاری بجویم

به من نشان بده که هرچه غیر توست ، همه هیچ است و پوچ



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda



شادی امروزم را به خاطر نادانی دیروزم از دست دادم. خداوندا

 نادانی امروزم را بگیر تا شادی فردایم را از دست ندهم



اس ام اس با موضوع خداوند متعال
sms ba mozooe khoda
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد