جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس برای خدا sms baraye khoda

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



ای خدا

یک نگاه بکن آخه این درسته ؟

من نمیتونم با تو حرف بزنم این نفسم به من اجازه نمیده



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



وقتی در مقابل تو می نشینم و قصد می کنم با تو حرف بزنم

این قلب خرابم ، اینقدر جای این و اون شده

 که نمی تونه با تو ارتباط برقرار کنه



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



حواسم به همه چیز جمع است غیر از تو !

آخه مگه غیر تو می تونه برام کاری کنه ؟



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



ای خدا، ازخودم به تو شکایت میکنم

 ازقلب خرابم ازچشم بی اشکم

نکنه به خاطر گناهانم منو از در خونت روندی



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



پروردگار من رحمی کن

آخه اگه نمیخواستی رحمی کنی

 اجازه نمیدادی همین اندازه هم با تو حرف بزنم



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



یا الله یا الله یا الله

اجازه بده حد اقل اسمت را به زبان بیاورم

یا الله یا الله یا الله



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



ای خدا

میدانم ، هرگاه که کار بدی انجام دهم

توفیق همنشینی و هم کلامی با تو از من گرفته میشود

یا اگرهم با تو حرف بزنم ،قلبم آنگونه که باید ،سخن نمیگوید



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



چه باید کرد ؟

آیا مرا رها میکنی ؟

آیا مرا،با سیاهی قلبم تنها میگذاری؟



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



نه نه،من تمام امیدم به سوی توست و آنچه از تو سراغ دارم غیر از این

ببین رو سیاه شدم



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda



ببین غرق گناه شدم

لحظه ای به من بنگر ، رحمی کن



اس ام اس برای خدا
sms baraye khoda
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد