جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه sms love del

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



دست می برم بر روح تار بسته ام

این قدر بی حرکت بوده همچون مردگان

که حال معلوم نیست به چه امیدی این نام را یدک می کشد

روح همان جریان زندگی است

پس شاید این روزها زندگی جریان ندارد



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



دست خود دادم به بادی که می دانم کجا رفت

یاد خود دادم به راهی که نمی دانم که را خواند

چشم خود دادم به نوری که مرا کور ترم کرد

پای خود بر راه دادم که مرا پیر و فلج کرد

روح من در دست کیست اما من نمی دانم



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



چیک چیک خاطره

می ریزد از بام خیالم

شر شر آه و غم

سکوت و خلوتم را بارانی می کند

تاب تاب

یاد بازی های دوران کودکی

تابی به بلندای پرواز آفتاب

سوک سوک

دیگر مخفی گاهم برای غم ها رو شده بود

و حال…



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



این روزها که همه چیز گران شده است

دیگر کسی خریدار حرف هایم نیست

همه چیز گران شده

قلب ها گران تر از همه

سیری چند دل می فروشی؟

یا که بهای قلب شکسته چقدر است؟



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



باز باران

می خورد بر شانه هایم بی بهانه

باز تنها

تا به کی در اوج غم ها

آسمانم بی ستاره

باز گریه

در سکوت سرد شب ها

قلب عاشق پر ز غوغا



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



قطره قطره

خاطرات اشک و آهم می چکد از چشم تارم

نرمه نرمه

لحظه لحظه

بال پروازم به سویت رو به پرواز شبانه

تکه تکه

می شود این قلب زارم در نبودت بی ترانه



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



حل و هوای این روزهای من حال و هوای دوران است

سکوت و تاریکی ، هوای دم کرده و نفس بی نفس

حال و هوای این روزهای من

حال و هوای ته سیگار آب خورده

ماشین های مدل بالا صدا بی صدا

حال و هوای این روزهای من

سکوت است و سکوت

نوا بی نوا

قدم می زنم در کوچه باغی قدیمی

به امید هوایی که شاید هوا باشد



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



شامی بس غریبانه است

شاید این روزهای من همان شام غریبان است که می گویند

غریبانه می نوشم از جام تهی

در خیال سر می کنم

مست و بی هوش

می بینی که چگونه از هیچ مست شدم؟



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



صدای سکوت در سرسرای قلبم پیچیده

کمی گوش بده

از تنهایی بی صدا فریاد می زند

تویی که قفل دل شکاندی و رفتی

دلت شد جایگاه هر آلوده دل

من بر قلب خود قفلی زدم

تا که هیچ قدمی رد پای تو را محو نکند



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del



جرعه جرعه این تنهایی را به خوردم دادند

مگر من می خواستم این جام پر از خالی را سر بکشم

تنگ می شود دلم برای آن قفس

همان که در عین بی هوایی

هوایی داشت که شاید کسی مرا می خواست

کسی که مرا در بند کرده بود حالا نیست در این حوالی



اس ام اس دلنوشته های غمناک عاشقانه
sms love del
نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ب.ظ

مهسا پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ق.ظ

هانیه پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ

http://www.blogsky.com/images/smileys/102.pnghttp://www.blogsky.com/images/smileys/125.png

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد