جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات پشت کامیونی sms posht kamiuni

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



عشق میکروبی است

 که از راه چشم وارد می شود

و قلب را عاشق می کند!



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



قربان وجودی که وجودم ز وجودش بوجود آمده است!



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



کوه از بالا نشینی رتبه ای پیدا نکرد

 جاده از افتادگی از کوه بالا می رود!



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



گاز دادن نشد مردی

 عشق آن است که بر گردی!



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهند

 طبیبان جملگی خلق را رنجور می خواهند!



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



زندگی بدون عشق مانند شلوار بدون کش هست!



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



ژیان عشقت مرا بیچاره بنمود

 ز شهر و خانه ام آواره بنمود



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



سر پایینی نوکرتم

 سر بالایی شرمندتم

ژیان



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



شب و روز رانندگی در جاده ها کار من است

 از خطر باکی ندارم جون خدا یار من است!



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



شکر بترازوی وزارت برکش

 شو همره بلبل بلب هر مهوش!



اس ام اس و جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد