جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و شعر زیبا sms sher ziba

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



هیچ می دانی که لرزد پایه عرش خدای

گر یتیمی هو کشد یا عاشقی تنها شود

رسوا



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



منم چنگی غنوده در غم خویش

به لب خاموش و غوغا در دل ریش

غبار آلودِ یاد بزم و ساقی

گسسته رشته اما نغمه اندیش

سیاوش کسرایی



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



یاد باد آنکه مرا یار عزیزت خواندی

یاد این یار عزیز کهن از یاد مبر

فرشید ورد



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



همه مرغان چمن در قفسم جمع شوند

گر بدانند چو من ذوق گرفتاری را

الفت کردستانی



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



همی گویی غمش را در دل نگهدار

نصیحت گو! نمی گویی دلت کو؟

 یاری خراسانی



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



زیر لب وقت نوشتن همه کس نقطه نهد

وین عجب، نقطه خال تو به بالای لب است

صبوحی



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



ز آه خود مشو نومید گر صدق طلب داری

که تیر راست خواهد خورد روزی بر نشان آخر

صائب



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



چرا با باغ این بیداد رفته است؟

بهار نغمه ها از یاد رفته است؟

چرا ای بلبلان مانده خاموش

امید گل شدن بر باد رفته است؟

 سیاوش کسرایی



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



گفتم: چه الفتی است به گیسوی او تو را؟

دل ناله کرد و گفت: دیوانه ام هنوز

رضا ثابتی



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba



سلام، خداحافظ

چیز تازه اگر یافتید بر این دو اضافه کنید

گر باز شود این در باز شده بر دیوار

حسین پناهی



اس ام اس و شعر زیبا
sms sher ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد