جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بی معرفتی و نامردی sms bi marfati o namardi

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



خداوندا چه سخت است این جدایی

چه تلخ است این شراب بی وفایی

جدایی ، بی وفایی ، درد دوری

همه باشد گناه آشنایی



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



مستم از باده که مستی هم بلاست

باده ی عاشق ز هر باده جداست

بی وفا مستی مگر از باده ی عشقت نبود؟

کین چنین دل را شکستی



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



اینجا زمین است

رسم آدمهایش هم عجیب

اینجا گم که می شوی

به جای اینکه دنبالت بگردند

تو را فراموش می کنند



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدم ها

بازی با احساسات  است



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



بوی رفتن می دهی

عطر تازه ای خریده ای؟



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



مطمئن باش ، برو

ضربه ات کاری بود

بی وفایی کردی

دل من سخت شکست

و چه زشت به من و سادگیم خندیدی

به من و عشق پاک که پر از یاد تو بود



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



آنقدر رسم با وفایی مرده است

که میترسم مجنون اگر زنده شود

یادی از لیلی نکند



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



خوشا آنان که در بازار گیتی

خریدار وفا بودند و هستند

خوشا آنان که در راه رفاقت

رفیق با وفا بودند و هستند



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



وقتی فهمید می خوامش خندید و رفت

التماس رو تو چشام دید و رفت

با تمام خوبی هام اون بی وفا

رنگ غم تو چشام پاشید و رفت



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi



چقدر دلم هوایت را می کند

حالا که دیگر هوایم را نداری



اس ام اس بی معرفتی و نامردی
sms bi marfati o namardi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد