جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آیا می دانید که ؟ sms aya midanid ke

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



موش های صحرایی چنان سریع تکثیر می کنند

 که در عرض 18 ماه دو موش صحرایی قادرند

 یک میلیون فرزند داشته باشند



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



صندلی الکتریکی توسط یک دندانپزشک اختراع شد



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



استفاده از هدفون در هر ساعت

باکتری های موجود در گوش شما را تا 700 برابر افزایش می دهد



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



فندک قبل از کبریت اختراع شد



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



نظیر اثر انگشت اثر زبان هر شخص نیز متفاوت است



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



فاصله بین مچ دست تا آرنج برابر با طول کف پا است



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



قلب شما روزی 101000 بار می تپد



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



دهان شما روزی یک لیتر بزاق تولید می کند



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



به طور متوسط هر انسان می تواند

یـــک دقیقه نفس خود راحبس کنـد



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke



کلسیم موجود در ماست

 مانع ایجاد سرطان روده می شود



اس ام اس آیا می دانید که ؟
sms aya midanid ke
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد