جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دانستنی ها sms danestani ha

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



تنها غذایی که فاسد نمی شود عسل است



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



کروکودیل نمی تواند زبانش را به بیرون دراز کند



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



حلزون می تواند سه سال بخوابد



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



تمامی خرس های قطبی چپ دست هستند



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



درسال 1987خطوط هوایی امریکن ایر لاینز توانست با

حـــذف یک دانه زیتون از هـــــر ســـالاد سرو شده در

پروازهای درجه یک خود چهل هزار دلار صرفه جویی کند



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



فیل ها تنها جانورانی هستند که قادر به پریدن نیستند



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



در 40000 سال قبل ، هیچ حیوانی اهلی نبود



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



به طور متوسط

مردم آنقدر از عنکبوت ها می ترسند

که نمی توانند آن ها را بکشند



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



مورچه همیشه بر روی سمت راست خود

سقوط می کند



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha



قلب انسان فشاری کانی ایجاد می کند تا به فاصله

سی فــوتی تقریبا 8 متر خون را به خارج از بدن پمپاژ کند



اس ام اس دانستنی ها
sms danestani ha
نظرات 2 + ارسال نظر
sina دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ

Alee bood

لال ه چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:09 ب.ظ

خوب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد