جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آیا می دانستید ؟ sms aya midanestid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



عمومی ترین نام در جهان محمد است



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



اسم تمام قاره ها با همان حرفی که آغازشده است

پایان می یابد



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



مقاوم ترین ماهیچه دربدن زبان است



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



چشمک زدن زنان تقریبا دو برابر مردان است



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



شما نمی توانید با حبس نفستان خودکشی کنید



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



محال است که آرنجتان را بلیسید



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



وقتی که عطسه می کنید مردم به شما عافیت باش
مــــــی گویند چرا که وقتی عطــــــسه می کنید قلب
شما به اندازه یک میلیونیم ثانیه می ایستد



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



خوک ها به لحاظ فیزیک بدنی قادر به دیدن آسمان

نیستند



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



وقتی که به شدت عطسه می کنید ، ممکن است

دنـده شما بشکند و اگر عطسه خود را حبس کنید

مــمکــن است یک رگ خــــونی در ســر و یا گردن

شما پاره شود و شما بمیرید



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid



جلیقه ضد گلوله ، ضدآتش

 برف پاک کن های شیشه جلوی اتومبیل

و چاپگرهای لیزری توسط زنان اختراع شدند



اس ام اس آیا می دانستید ؟
sms aya midanestid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد