جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تک بیتی زیبا sms tak beyti

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



بیراهه رفته بودم آن شب

دستم را گرفته بود و می کشید

زین بعد همه عمرم را

بیراهه خواهم رفت

حسین پناهی



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم

از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



نمی دانم که از داغ کدامین داغ او سوزم

به آن پروانه می مانم که افتد در چراغاتی



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



گفتی که چه شد قاعده مهر و محبت

رسم کهنی بود به عهد تو بر افتاد



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



تکیه بر عهد تو کردیم و نمی دانستیم

کانچه نزد تو حقیر است همان میثاق است



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



نردبان این جهان ما و منی است

عاقبت این نردبان افتادنی است

لا جرم هر کس که بالاتر نشست

استخوانش زودتر خواهد شکست



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



اگر بر جای من غیری گزیند دوست حاکم اوست

حرامم باد اگر من جان به جای دوست بگزینم



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



ای عطر ریخته

عطر گریخته

دل عطردان خالی و پر انتظار توست

غم یادگار توست

سیاوش کسرایی



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



ترسیدن ما چونکه هم از بیم بلا بود

اکنون ز چه ترسیم؟ که در عین بلاییم

مولانا



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti



یارا چه کرده ایم که از ما بریده ای

یا ما چه گفته ایم که از ما رمیده ای

 غبار



اس ام اس تک بیتی زیبا
sms tak beyti
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد