جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شعر های عاشقانه sms sherhate asheqaneh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



سر به زیر پَر از آن دارم که دیگر این زمان

با من آن مرغ غزل خوانی که می نالید نیست

فرخی یزدی



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش

که تا یکدم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



گرچه می گفت که زارت بکُشم ، می دیدم

که نهانش نظری با من دل سوخته بود

قیصرامین پور



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



سرای توبه ، که دی کرده بودمش تعمیر

به یک کرشمه ساقیش ببین خراب امشب

نورعلیشاه



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



روز مرگ و شام هجران را ز هم فرقی که بود

این به آسانی سرآمد ، آن به دشواری گذشت

دولت شاه



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



روشن بگویمت که فزون بر نیاز خویش

اهل زمانه بر تو عنایت نمی کنند

معینی کرمانشاهی



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



من از روییدن خاشاک بر دیوار دانستم

که نا کس کس نمی گردد از این بالا نشینی ها



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



از زندگانی ام گِله دارد جوانی ام

شرمنده جوانی از این زندگانی ام

دارم هوای صحبت یاران رفته را

یاری کن ای اجل که به یاران رسانی ام

شهریار



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh



ویران شود این شهر که میخانه ندارد

در حسرت یک نعره مستانه بمردیم



اس ام اس شعر های عاشقانه
sms sherhate asheqaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد