جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات پشت کامیونی sms posht kamiuni

اس ام اس عاشقانه



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



داداش مرگ من یواش

 امان از دست گلگیر ساز و نقاش



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



درخت مکر زن صد ریشه دارد

 فلک از دست زن اندیشه دارد



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای

 سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهی

 دل ندادم که به من ساندوچ و دلمه دهی



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



اگر خواهی بمیری بی بهانه

 بخور ماست وخیار وهندوانه



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



التماس ۲a



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم

 تو عشق گل داری من عشق گل اندامی



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



ای روزگار

 با ما شدی ناسازگار



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni



بپر بالا که گیر نمیاد



جملات پشت کامیونی
sms posht kamiuni
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد