جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پشت وانتی sms posht vaneti

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی

تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



تاکسی نارنجی

 از من نرنجی



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



تجربه نام مستعاری است

 که بر خطاهای خود می گذاریم



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



جون من داداش

 یه خورده یواش



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی

 چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم

 من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



بحث۳۰یا۳۰ ممنوع!



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



بخور و بخواب کارمه

الله نگهدارمه



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



به مادرت رحم کن کوچولو



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti



تا جام اجل نکردم نوش

 هرگز نکنم تو را فراموش



اس ام اس پشت وانتی
sms posht vaneti
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد