جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار sms sigar sangin o tane dar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



خامـوش شـدی در مـن

درست مـثل سیگاری نیــمه

که پــرت کـرده بـاشـند مـیان  جوی آب



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



این سیگارهای آخر شب عجب بوی تو می دهند

می گویند سرطان زاست

ولشان کن

حتمــا تــو را نشنیده اند



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



شمرده بودم

پنج سیگار تا خانه ی او راه بود

حالا دیگر کوچه به کوچه

 سیگار پشت سیگار می گردم

 و نمی رسم



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



هیچ قطاری از این اتاق نمی گذرد

من اینجا نشسته ام و با همین سیگار

نمی شنوی ؟

 سرم دارد سوت می کشد



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



تند تند پک می زنی

 و من خیره به رقص دودهایت نگاه می کنم

به فیلتر سیگارت نگاه می کنم

 که بین لب هایت قرار دادی

می ترسم از روزی که مانند سیگارت

 تند تند پک بزنی عشق مان را

و زندگی من مانند دود سیگارت

 زود محو شود در یادت



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



حالا که رفته ای مرد شده ام

بسته بسته سیگار می کشم

تا تو را دود کنم در خیال خسته ام



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



هی کافه چی !

بگو سیگار برایم بیاورند

آهای مردهای هرزه بیایید

روی میز من

شاید غیرتی شد و برگشت



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



زندگی مثل سیگار می ماند

اگر خاموش شود می شود روشنش کرد

اما مزه ی اولش را نمی دهد



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar



نفس هایم بی تو

بوی خاکستر سیگار پیرمردی را می دهد

که به جوانی ازدست رفته اش می اندیشد



اس ام اس سیگار سنگین و تیکه دار
sms sigar sangin o tane dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد