جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های خاطره و یاد sms haye khatereh o yad

اس ام اس جدید


اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



سلامتیه اونی که فکر می کنیم تونستیم فراموشش کنیم

 اما وقتی تنهاییم تو سکوت شب می بینیم

که چقدر دلمون هواشو کرده



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



مرور می کنم خاطراتمان را

اما مگر کپی برابر اصل می شود؟



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



آن که در آن جا خوش کرده ای دل است نه شهربازی

تاب بازی ندارد بی انصاف



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



صبرت که تموم شد نرو

معرفت تازه از اینجا شروع می شه



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



تـو چـه مـی فـهـمـی از روزگـارم 

از دلـتـنـگـی ام

گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم

خـوابـت را بـبـیـنـم

مـیـفـهـمـی ؟

فـــــقــــــط خـــوابــــــت را



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



کسی که تو حرفاش زیاد می گه بیخیال

بیشتر از همه فکر و خیال داره

فقط حال و حوصله ی بحث و صحبت دربارشون رو نداره



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



شب ها

زیر دوش آب سرد رها می کنم

 بغض زخم هایم را در حالی که

همه می گویند

خوش به حالش چه زود فراموش کرد



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



این روزها همه به من دلتنگی هدیه می دهند

لطفا آتش بس اعلام کنید

به خدا تمام شددلم



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟

 نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی

بروبگذر از این بازار ازاین مستی و طنازی

اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



حکایت من حکایت کسی است

 که عاشق دریا بود اما قایق نداشت

دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت

حکایت کسی است که زجر کشید  اما ضجه نزد

زخم داشت ولی ناله ای نکرد

 نفس می کشید اما همنفس نداشت

خندید اما غمش را کسی نفهمید



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad



گاهی چقدر دلم هوس شیطنت می کند

از همان شیطنت هایی که حرف تو پشت بند آن باشد

 که می گویی مگه دستم بهت نرسه ¡



اس ام اس های خاطره و یاد
sms haye khatereh o yad
نظرات 1 + ارسال نظر
yek doost شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ

my kham vase doostam khatereh benevisam ye kam behtar

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد