جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شهریور 92 اس ام اس sms shahrivare

اس ام اس


شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



مردی که کوه را از میان برداشت

کسی بود که شروع به برداشتن سنگ ریزه ها کرد



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



از سرنوشت غمگین مباش !

 چه بسا سگ هایی بر روی اجساد شیر های جنگل سبز رقصیدند

شادی کردند و خود را بزرگ پنداشتند

ولی نمی دانستند شیر ، شیر می ماند و سگ ، سگ!



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



آنکه با زندگی می سازد ، می بازد

با زندگی نساز ، زندگی را بساز

زرتشت



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare
  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



کسی که مرتکب هیچ اشتباهی نشده است

 مطمئنا هیچ چیزی را امتحان نکرده است

انیشتین



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



هر اندیشه شایسته ای به چهره انسان زیبایی می بخشد



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



    همیشه بیادت هستم

    اما شاهدی ندارم
 
   جز کوچه پس کوچه های خلوت دل !



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



    چه باشه چه نباشه

 محبت سرجاشه
   
چه داری چه نداری

 تو عزیز روزگاری



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



    چه کهکشان زیباییست راه نگاه تو

 چه زیباست این دنیای عاشقانه ی تو
  
 اینبار هم تو گفتی دوستم داری و دو تا به نفع تو

دلم دیوانه شده از دست محبتهای تو



شهریور 92
اس ام اس
sms shahrivare



    لیوان چایی روی میز در انتظار یک بوسه است

    نه تو می آیی و نه او گرم می ماند

    چه گناهی دارد سماوری که داغ دیده است ؟



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare



    هر چه با احساس باشم به احساس تو نمی رسم
   
هر چه این دست و آن دست کنم به پای تو نمی رسم



شهریور 92 اس ام اس
sms shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد