جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شهریور 92 sms shahrivare

اس ام اس


اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



پست ترین آدما کسایی هستن

 که به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران

بگن شوخی



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



تنهایى با ارزشه

چون خالی از انسان هاى بى ارزشه



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



گنجشک می خندد

به اینکه چرا هرروز بی هیچ پولی برایش دانه می پاشم

و من می گریم به اینکه حتی او هم محبت مرا

ازروی سادگی ام می پندارد



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



اگه دست تقدیر بهت یه لیموی ترش داد

سعی کن باهاش شربت لیمو درست کنی !



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



در دعا کردن از خداوند باید مانند مثل کودکی باشی

 که شب را به راحتی می خوابد

 چون اطمینان دارد که صبح

 چیزی را که از پدرش خواسته آماده است



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



ناپلئون میگوید:

دنیا پر از تباهی است

 نه به خاطر وجود آدم های بد

 بلکه به خاطر سکوت آدم های خوب



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



اگر دروغ رنگ داشت

هر روز شاید

ده ها رنگین کمان در دهان ما نطفه می بست

و بی رنگی کمیاب ترین چیزها بود

اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت

عاشقان سکوت شب را ویران می کردند

اگر به راستی خواستن توانستن بود

محال نبود وصال!

و عاشقان که همیشه خواهانند

همیشه می توانستند تنها نباشند



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



مادرم صبحی می گفت: موسم دلگیری است

 من به او گفتم : زندگانی سیبی است

 گاز باید زد با پوست

سهراب



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



می گویند : شاد بنویس

نوشته هایت درد دارند!

و من یاد مردی می افتم

که با کمانچه اش گوشه ی خیابان شاد میزد

اما با چشم های خیس !



اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد