جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه sms ziba o jadid shahrivar mah

اس ام اس


اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



ماهی هم به آرزوی دیرینه اش رسید

آرزوی پروا

ولی عجب چنگالی داشت عقاب



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



زیباست یادش

 اگرخودش بود

چه غوغایی می شد در تنهایی ام ...



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



اکنون کجاست؟

چه می کند؟

حالش خوب است ؟

کسی که فراموشش کرده ام!



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



گریه ام می گیرد

وقتی می بینم کسی که دنیای من بود

حالامنت دیگری را می کشد



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



بنده ای بخداگفت

تو که سرنوشت مرا نوشته ای پس چرا آرزوکنم؟

خدا گفت شاید در تقدیر تو نوشته باشم هرچه آرزو کنی



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



اگه یه وقت دلمو شکستی فدای سرت

 فقط کفش بپوش که شکسته هاش توپات نره



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



سیگار حرمت داره

باید وقتی بکشی که درد داری

نه اینکه بکشی تابوی شیر دهنت بره



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



از عشق سخن گفتن برای تو زود است

خیلی زود



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah



هر روز یکی از دوستت دارم هایت را ازمن پنهان کن

 و بگذار برای روز مبادا که دوری خسته ای برای فرداهایی که دوستشان ندارم

 و تنها شنیدن این دو کلمه از دهان تو آرامم می کند



اس ام اس زیبا و جدید شهریور ماه
sms ziba o jadid shahrivar mah
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد