جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا برای پدر sms ziba baraye Pedar

اس ام اس


اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

دخـتــَــر کـه بــاشی

می دونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه

دخـتــَــر کـه بــآشی می دونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ

آغــوش گــَرم پـــِدرتـه

دخـتــَــر کـه بــآشی می دونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی

کـه مـی تونی تو دستـِـت بگیـــری و

دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی

دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه

هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی

چه بـاشه چـه نبــاشه

قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

گفــت : با پدر یه جمـــله بســـاز

گفتــم : من با پدر جمله نمی ســازم

دنیــــــــامو می سازم
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

خدایـــا !

به بزرگیـــــت قســـم

تو عکس های دست جمعی

جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار
 
آمیـــــن
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

با پدرم جدول حل میکردم که گفتم :

پدر نوشته دوست, عشق , محبت و چهار حرفیه …

اتفاقا” دو حرف اولشم در اومده بود , یعنی ب و الف

یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا

با اینکه می دونستم بابا می شه ولی بهش گفتم نه اشتباهه

گفت ببین اگه بنویسی بابا عمودیشم در میاد

تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم مید ونم می شه بابا ولی

اینجا نوشته چهار حرفی ولی تو که حرف نداری
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

من نبودم و تو بودی

بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی

حالا سال هاست که با بودنت زندگی می کنم

هر روز، هر لحظه هر آن و دم به دم هستی

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت

ببخش تمام نادانی ها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را

اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد

دستانت را می بوسم و پیشانیت را

که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست

به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند

زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ

زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز

زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز

زندگی تک تک این ساعت هاست، زندگی چرخش این عقربه هاست

زندگی راز دل مادر من

 زندگی پینه ی دست پدر است

زندگی مثل زمان در گذر …
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

راحت نوشتیم بابا نان داد !

بی آنکه بدانیم بابا چه سخت

برای نان همه جوانیش را داد
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

ســـَــر ســُـفره چیزی نبود

یــخ در پــارچ و پدر هــر دو آب شــدند !

چــه دنــیای بی رحمــیست
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

پدر مثل خودکار می مونه

شکل عوض نمی کنه

ولی یه دفعه می بینی که نمی نویسه

مادر مثل مداد می مونه

هر لحظه تراشیده شدنشو می بینی

تا اینکه تموم می شه
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
.
.
.

پدر

تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست

اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند

و با وجود همه مشکلات, به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی

که اگر بدانی …

چه کسی کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین

 روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است

پدرت را می پرستیدی
.
.
.
اس ام اس زیبا برای پدر
sms ziba baraye Pedar
نظرات 17 + ارسال نظر
عادله چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ http://didarehtalkh.blogfa.com

عاااااااااااالی بودعزیزم...موفق باشی

سمیرا چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ب.ظ http://Hana_tak@yahoo.fu.com

جملات زیبا و تاثیر گذاری بودن .تشکر

سحر دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ب.ظ

ممنونتون>فوق العاده بود.دلم برای بابام تنگ شده چون من متاهلم وماهی یه بار میبینمشونقلب:

خودم سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ق.ظ

مصطفی جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

ای ول

سعید عزیزی زنجان دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

عالی تشکر فراوان ولی اینم بگم بازم کمه برا هرچی پدرو مادرمهربونه .

ندا پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ق.ظ

سلام ممنون خیلی نوشته هاتون قشنگ بود
اینقدر قشنگ که دلم میخواست همشوکپی کنم
ولی.......
من که پدر ندارم :
بی خیال بازم ممنون

sara جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام عزیزم بی نظیر بودن نوشته هات فوق العاده زیبا من چندتاشونو کپی کرده امیدوارم راضی باشی

سایه جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ

عالی بود به سلامتی همه باباها

سحر جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:00 ب.ظ

جالب بودن مرسی

محسن سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ

چیزی نمیتونم بگم جز اینکه عالی بود
مرسی

کسری یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

ادرینا چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

محمدرضا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

مرسی زیبا بود

علیرضا پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

mitra پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ق.ظ

Aliiii bod

somayeh یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ق.ظ

:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد