جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم sms shik o shade doostet daram

اس ام اس


اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



دوستم بدار نه برای سرگرمیت

دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم

دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم

دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



دوستت دارم عزیزم خیلی زیاد

خیلی ها میگن اگه به معشوقت

 زیاد بگی دوستت دارم اون زود تو را از یاد می بره

 و به کس دیگری عشق می ورزد

ولی من به تو اطمینان دارم

پس دوستت دارم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



اگه من خسته و تنهام باز می گم دوستت دارم

اگه من اسیر غم هام باز می گم دوستت دارم

اگه آشنای دردم ندارم یه همزبونی

گل باغ آرزوهام باز می گم دوستت دارم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



چون تورا دوست دارم

هر کجا هستم ، باشم

عشق تو همراه من است

قلب من جای تو شد

قلب تو مال من است



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



تو را چون موج دریا دوست دارم

چو گل همقدر دنیا دوست دارم

تک اندر وادی مهر و محبت

جدا از کل غم ها دوست دارم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



ولو دروغ چه زیباست دوستت دارم

چه قدر مثل مسیحاست دوستت دارم

شروع وسوسه ی سوختن شد و بی شک

کلام آخر دنیاست دوستت دارم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



هر چقدر هم که بشوئی پاک نمی شود

رنگ حسرت لب هات در اندوه گفتن دوستت دارم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



برای من که دوستت دارم

و جای تو خالیست

زیر همین باران کنار این همه دلتنگی

کمی بوسه بفرست

و کمی دوستت دارم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی

 که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم

 از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  



قابل توجه بعضی ها

بسیاری از من هم دوستت دارم ها

نتیجه رودربایستی ای هستند

 که دوستت دارم ها ایجاد می کنند

 جدی نگیرید !



اس ام اس شیک و شاد دوستت دارم
sms shik o shade doostet daram  
نظرات 2 + ارسال نظر
هدی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ

لیلا دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:41 ب.ظ

قشنگگگگگگگگگگگ ببببببببود.ولی چراش رو نمیدونم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد