جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید دوستت دارم sms jadide doostet daram

اس ام اس


اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



چو قلب شب تاریک تنهایی دوستت دارم

چو بامداد خوش زیبایی دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



سرم درد می کند برای دردسر

و تو می دانی آنقدردوستت دارم

که حتی اگر سرم به سنگ بخورد

یا سنگ به سرم

از این دوستت دارم دست بر نخواهم داشت



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



ترا در طبیعت بکر چون یاس

و در افکارم از احساس

در انزوای تنهایی بی حد

ترا در شبانه ی لبخند

تا صبح دور و به اندازه ی یک جرعه خدا

دوستت می دارم



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



به اندازه مهربانی حضور یک کــس

 که یکتا است

 دوستت دارم



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره

پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



از طلوع عشق تا غروب سرنوشت

و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



دهانت را می بویند ، مبادا گفته باشی دوستت دارم

 دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد

عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد

شاملو



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



آه من هم زنم

 زنی که دلش در هوای تو می زند پر و بال

دوستت دارم ای خیال لطیف

 دوستت دارم ای امید محال

فروغ فرخزاد



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  



زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

 پس با تمام سکوتم دوستت دارم



اس ام اس جدید دوستت دارم
sms jadide doostet daram  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد