جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar

اس ام اس


جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



خواستم از این تریبون اعلام کنم

اونایی که می خوان ماه رو ببینن

 آدرس میدم بیان !

واقعا این تواضع همیشه کار دستم می ده



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



عید فطر

 عید رهایی از اسارت شیطان مبارک باد



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



والا اینجا خیلی شلوغ پلوغه

 کلی از تیم های رویت ماه اومدن خونمون

خوب دبگه کاری نداری ؟

باید برم حلول کنم

بخشی از گفتگوی من پای تلفن

 در روزهای پایانی ماه مبارک



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



همیشه وقتی مهمونی تموم می شه

 حس غریبی دارم

چه برسه به این دفعه که

مهمونی خدا داره تموم می شه



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



عید فطر

 روز سربلندی از آزمون اخلاص

بر شما بندگان شایسته خداوند مبارک



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



عید آمده هر کس پی کار خویش است‌

می نازد اگر غنی و گر درویش است‌

من بی تو به حال خود نظرها کردم‌

دیدم که هنوزم رمضان در پیش است‌



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود

از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود

درب کلاس درس خدا چون گشوده شد

خوش بر مطلبی که قبول انتها بود

عید شما مبارک



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



می تونی چشماتو ببندی

و منو تو ذهنت تصور کنی؟

تونستی؟

تبریک می گم

 شما ماه رو دیدید

 عید سعید فطر مبارک



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



خدایا

سی شب به تو التماس کردم

 این لحظه جواب طالب ام من

خواهی بنواز و خواه رد کن

احسان و عتاب طالب ام من



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 



تا ز رویت گرفته ام روزه

جز به یادت نکرده ام افطار

چقدر سخت است که این عزیزترین عید

 را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم

اللهم عجل لولیک الفرج



جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری عید فطر
sms o joke eyde fetr sare kari o khandehdar 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد