جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان sms eyde fetr o payane mahe ramezan

اس ام اس


اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



خداحافظ ای ماه غفران و رحمت

 خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها

 خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه

 خداحافظ ای بهترین ماه الله



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود

از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود

درب کلاس درس خدا چون گشوده شد

خوش بر مطلبی که قبول انتها بود

عید شما مبارک



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



خدایا

 خروج از ماه مبارک را برای ما

مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده

آمین یا رب العالمین



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



روی انتباع رمضان خط مشکی مکشید

روی آن را نور از دل بکشید

آمد آن عید که بودی منتظرش

 هر چه خواهی به خدا گو بلند است کرمش

فطر آمد و فطریه ما چه شد یا رب

 فطریه ما دیدن روی منجی است یا رب

عید فطر پیشاپیش مبارک



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



رمضان شد چو غریبان به سفر بار دگر

اینت فرخ شدن و اینت به هنگام سفر

عید فطر مبارک



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



عید فطر و جشن طاعت

 بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



افسوس که ایام شریف رمضان رفت

 سی عید به یک مرتبه از دست جهان رفت



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم

 ولی بازم احساس می کنم نتونستم

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



کجایی ؟

همه دارن رو پشت بوم دنبالت می گردن

آخه ماه من می خوان ببینن فراد عیده یا نه !



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



فطر آمده خوردنی فراوان بخورید

 پیتزا و کباب و مرغ بریان بخوریـد

دزدانه اگر در رمضان می خوردید

 شوال رسیده پس نمایان بخورید !



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 



چشم هاتو ببند

سعی کن من رو توی ذهنت تصور کنی

بهت تبریک می گم تو ماه رو دیدی

عیدت مبارک



اس ام اس عید فطر و پایان ماه رمضان
sms eyde fetr o payane mahe ramezan 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد