جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پ نه پ جدید و توپ sms pa na pa jadid o toop

اس ام اس


پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



یارو با ۱۶۰ تا سرعت زده به یه عابر پیاده عابره پرت شده

 ۲۰ متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ تکونیم نمی خوره

دوستم میگه یعنی مرده؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



میگم دیگه می خوام از ایران برم

میگه با آژانس مهاجرتی می ری؟

پـَـــ نــه پـَـــ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



شیشه رفته تو دستم  دارم

 از درد جیغ و داد می کنم به رفیقم میگم در بیار

میگه شیشه رو؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ ادای من و در بیار شاد شیم



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



با دوستم تو خیابون می رفتیم

 یارو از طبقه دهم افتاد جلومون بی حرکت رو زمین

دوستم گفت : مرد ؟

پـَـــ نــه پـَـــ کارگردان کات داده گفت استراحت کن

 برو دوباره دلخراش تر بپر پایئن



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



با همین دوستم رفتیم بانک دیدیم

شماره گرفتیم واستادیم  بعد یه ساعت که نوبتمون شد

رفتیم جلو یارو میگه اومدین پول بدین ؟

پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم بانک رو بزنیم دیدیم زشته

 این همه آدم تو صفن بی نوبت بیائیم جلو



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم

به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن

میگه در خونه رو؟

پـَـــ نــه پـَـــ در یخچالو!!!

 سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها خوابیدم



اس ام اس جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



مامانم سفره پهن کرده بود بهش گفتم می خوای شام بیاری؟

گفت: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام گلای سفره رو آب بدم



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم

یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟

پـَـــ نــه پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم.



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



میگم دیشب یه پشه اومده بود تو اتاقم

میگه کشتیش؟

پـَـــ نــه پـَـــ اومدم بِزنم، نتونستم ، خونِ من تو رگهاش جریان داشت!

یهو گفت بابا …!! بعدشم نشَستیم دوتایی تا صبح گریه کردیم ، گوشه اتاق!



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop



رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه میگم پاورت سوخته کامل!

میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه



پ نه پ جدید و توپ
sms pa na pa jadid o toop
نظرات 2 + ارسال نظر
setayesh چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ب.ظ

salam mamnon

sara یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد