جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید شهریور 1392 sms jadide shahrivar


اس ام اس


اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم

بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان

 بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست

 شما بگویید حتی اگر نشنوند



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



حسودیم می شود به آینه!

نکندقدر ثانیه هایی که بی دغدغه به تماشای تومی نشیند را نمی داند!



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



دریا می شوم وقتی هرشب

در بسترم یاد توجاریست مثل رود



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



تلویزیون داش میگفت کودک لطیف است

با آن به درستی برخورد کنید

در راستای مسخره بازی به مامانم

گفتم مامان من لطیفما

مامانم گفت عزیزم تو دیگه از لطافت در اومدی کثافط شدی!

فک وفامیله داریم؟



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



دلم ساعتی میخواهد

که مانده باشد

روی ساعت های با تو بودن



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



سرفه می کنم

بیرون نمی پرد

سکوت بدی در گلویم نشسته



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



کمی ها کن می خواهم هوایت را داشته باشم



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



پسره قد فیله و قیافشم شبیه گوریله

نامزدش بش می گه:جوجو



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



یه دوست دارم مهندس صداش میکنم

اونم بهم میگه دکتر

هیچی دیگه آینده کشور با امثال ماها تضمینه!



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



گاهی چقدر دلم هوس شیطنت می کند

 ازهمان شیطنت هایی که حرف تو پشت بند آن باشد

که می گویی مگه دستم بهت نرسه!



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar



مرد که تو باشی زن بودن خوب است

از میان تمام مذکرهای دنیا فقط کافیست

 پای تو در میان باشد

نمیدانی برای توخانم بودن چه کیفی دارد!



اس ام اس جدید شهریور 1392
sms jadide shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد