جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92 sms gheluon sms qelyooni

اس ام اس


اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



الان تو اخبار شنیدم که دود قلیون اون هم از

 نوع دو سیب آلبالو حاوی 9400 سم خطرناک برای بدنه

وحشت کردم

الان دارم دارم به کل رفقا اس میدم اخبار نبینن



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



شعار من و رفیقام در روز درختکاری

 نهال امروز پشتوانه ی ذغال فرداست



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



شمایی که قلیون نمی کشی

حیف نیست این ریه ها سالم بره زیر خاک؟



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni

  
 کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



پزشکان معتقد اند که مصرف روزانه

 یک سیب از سکته های قلبی جلوگیری می کنه

خب همین ثابت میکنه که اگه جای یک سیب

 از دو سیب استفاده کنیم

 سکته مغزی رو هم ساپورت می کنه

حالا اگه دوسیب آلبالو یا دو سیب نعنا باشه

که دیگه امراض گوارشی و کم خونی هم سراغمون نمیاد !



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



من نمی فهمم

اونی که قلیون می کشه بهش می گن قلیونی

اونی که سیگار می کشه بهش می گن سیگاری

اونی هم که تریاک می کشه بهش می گن تریاکی

اون بدبختی که پیپ می کشه

 مثل من چه گناهی کرده که اسمی نداره

من اعتراض دارم



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



امشب حساب و کتاب کردم به این نتیجه رسیدم که

اگه تنها 50 درصد پولی رو که می دم قلیون می کشم

پس انداز کنم به سال نکشیده

یکی از سرمایه دارای بزرگ کشور می شم



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



 قلیون خریدم به اندازه برج میلاد

کاراییش در حد دود کشای عسلویه



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



 ایرانسل هم شد رفیق

 این همه اس ام اس می ده

 اما یه بار نشده بیاد بریم یه قلیون بکشیم



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



ﮐﯿﺴﻪ ﯼ ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟

ﮐﯿﻒ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﺖ قلیونی ها

 ﺑﺮﺍﯼ حمل ادوات قلیان به نقاط مختلف



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



وقتی قلیون می کشم

همۀ سلولای بدنم می گن:دوستت داریم!

این وسط ریه ام هم یه چیزهایی می گه

اما چون اینجا زن و بچه ست نمی تونم بازگو کنم



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni
نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ

سلامتی دوسیب کشا

مهدی شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد